Évi Minimalista Életmód Blogja

Évi Minimalista Életmód Blogja

Gluténmentesség

2017. június 18. - Évi***

gluten-main_2.jpg

Erről még nem írtam, de gluténérzékeny vagyok. Ez teljes mértékben meghatározza a táplálkozásomat. 10 éve derült ki, azóta olyan életminőségbeli javulást tapasztalok, hogy soha semmilyen körülmények közt sem csalok ebben. 

A minimalizmus nálam ekkor kezdődött, az étkezésemben használt alapanyagok alapos megszelektálásával. Írtó kellemetlen volt, mert ez nem egy kívánt, szándékos döntés volt, sőt az elején igazi szenvedéssel járt. De mivel azonnal jobban lettem miután kiürült a glutén a szervezetemből, így soha nem is volt kérdés, hogy ezen túl így és csakis így táplálkozom majd. 

Sok mindennel kísérleteztem, az elején még egy gluténmentes blogot is vezettem, de ma már ez olyan természetes és könnyed számomra, mint a reggeli fogmosás. Úgy fogtam fel, hogy ez olyan, mint egy matematikai képlet, ugyanazokat az ételeket eszem, csak más alapanyagokat helyettesítek be az eddig megszokottak helyett.

Tegnap kaptam egy csomagot a SCHÄR cégtől, benne gluténmentes finomságok az aktuális újdonságaik közül.

Meg tudtam állni, hogy nem bontom ki, hanem úgy gondoltam, hogy elkészítem Nektek a blog első videóját, ahol közösen nézzük meg, hogy mit rejt a dobozka. Mivel már nagyon meg akartam kóstolni, ez egy jó apropó volt, hogy gyorsan nekiálljak videózni. Szeretnék rendszeresen videókkal kedveskedni Nektek, és a személyes fejlődésemben is konkrét céljaim vannak ezzel. :)

Örülök, hogy olyan ajándékcsomagot kaptam, ami később nem alakul át felesleges cuccá, hanem megehető és könnyen eltüntethető :) . Kész szerencse, hogy nem beauty blogger vagyok :D

Fogadjátok szeretettel a videót :)

A bejegyzés trackback címe:

https://amifontos.blog.hu/api/trackback/id/tr8312603353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása