Évi Minimalista Életmód Blogja

Évi Minimalista Életmód Blogja

Ma azt álmodtam, hogy...

2017. április 09. - Évi***

pexels-photo-296881.jpeg

Röhej, de tényleg. Hajnali 3:30 van és felkeltem posztot írni. Már többször is szívesen feldobtam volna a témát a csoportban, de aztán egyből le is beszéltem magam, hogy "na majd persze, pont az én hívószavamra, mi?!"

De most más a helyzet, most ezzel álmodtam (ami valószínűleg azt is jelentheti, hogy nagyon akarom), és nagyon élénken él bennem az élmény, mert annyira valóságos volt.

Szóval... minden bátorságomat összeszedve, mert én egy kis nyuszi vagyok...

Nagyon szeretnék egy minimalista csoport talit!!!!

Világ életemben csapatjátékos voltam, és eddig két olyan téma érdekelt igazán mélyrehatóan, amire rendszeres találkozókat szerveztem. Az egyiket 10 éve, és a mai napig működik az országban két megyeszékhelyen.

people-woman-coffee-meeting.jpg

Azt álmodtam, hogy először a "kemény maggal" találkoztunk, akik szívesen lennének a bizonyos időközönként megtartott találkozóknak a mozgatórugói.((Nagyon jól sikerült és mindenkinek inspiráló volt! :) ))  Első körben ötletelnénk, mert szeretném, ha a találkozókon a kötetlen, spontán beszélgetéseken túl releváns tartalmakat is megosztanánk egymással. Akár egy-egy témát is feldobhatunk egy-egy talira. Erre lehet persze improvizálni is, viszont, ha mélyebben belemegyünk, utána olvasunk, az a tapasztalatom, hogy az általában a személyes fejlődésemben is sokkal hasznosabb szokott lenni. A kemény mag, avagy a szervezők mintegy moderátorként is jelen lennének a tematikus részben, segítve, hogy témánál maradjunk.

Más témában ezt úgy csináltuk, hogy akinek volt a témához kapcsolódó szolgáltatása, terméke vagy akármije, az hozhatta magával és ott praktikusan át lehetett tőle venni. Most itt konkrétan arra gondolok, hogy a minimalizmusba sok minden beletartozik, pl a hulladék minimalizálása is jó esetben (zero waste, less waste). ÉS ha valaki otthon készít erre alternatívákat mért ne hozhatná el. Persze nem nagyüzemi dolgokra gondolok, és azt sem szeretném, ha az adok-veszeken lenne a hangsúly, de ha valakinek pl az anyukája horgol mosható pamut korongokat vattakorong helyett, te meg nem tudsz horgolni, de szívesen vennél tőle párat, akkor ezt megtehesd.

Vagy, ha szeretnél megtanulni vattakorongot horgolni, akkor azt is szívesen megmutatom a kötetlen részben.

Gondolok még vászon zacsikra, méhviaszos pamutra, amikkel a nejlont klasszul ki lehet váltani és házilag is elkészíthetők. Vagy ha valaki rákapott a szappankészítésre otthon (ami elég addiktív, függőséget okoz :D ), és ebből kifolyólag többet csinált, mint ami otthon elfogy, más meg szívesen használna kézműves szappant, akkor a kellemes a hasznossal találkozhasson. Vagy ilyenek a házilag készített kozmetikumok is. Van, aki szívesebben megveszi ezt egy ökomamitól, mint egy üzletben...

team-motivation-teamwork-together-53958.jpeg

Más témánál az vált be, hogy van egy tematikus rész kötetlen beszélgetéssel (tehát egy előre feldobott téma), és van egy teljesen kötetlen rész, amikor privát kapcsolódhatunk egymással.

A bloggerek a tali után képes élménybeszámolót szoktak írni a blogukban, ami kettős célt szolgál: releváns tartalmat és az élmény átadását a saját szemszögükből azoknak, akik bár ott szerettek volna lenni, de nem tudtak eljönni.

Mit szólnátok ehhez? Lenne rá igény? Van valaki rajtam kívül, akit nem kifejezetten minimalisták vesznek körül és erőt, inspirációt merítene egy ilyen találkozóból? Szívesen megélnéd a közös értékrendet, az együttműködést, a támogatást olyanokkal, akiknek szintén fontos a minimalizmus?

Én nagyon sok poszt és komment után voltam így amit megosztottatok a csoportban, hogy de jó lenne talizni! :)

Ha szívesen lennél a kemény mag (szervező), akkor kérlek jelezd a poszt alatt, akár csak azzal, hogy beírod, hogy kemény mag. pexels-photo-207896.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://amifontos.blog.hu/api/trackback/id/tr3912411399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszter810312 2022.09.17. 21:17:19

Szeretném megkérdezni hogy nem lesznek új blogbejegyzések?
süti beállítások módosítása